صفحه اصلی
تالار گفتگو
تازه های سایت
اطلاعیه ها
عضویت/ورود
English
سال 1399، سال
جهش
تولید
میز خدمت الکترونیک
درباره ما
tool_link_sample_blcmenu_block2144
ارتباط با ما
tool_link_sample_blcmenu_block2145
راهنمای مشترکین
tool_link_sample_blcmenu_block2147
قوانین و مقررات
tool_link_sample_blcmenu_block2148
بازار برق
tool_link_sample_blcmenu_block2150
آموزش
tool_link_sample_blcmenu_block2153
پرتال شرکت توزیع نیروی برق اهواز
›
راهبرد مشارکت شرکت توزیع نیروی برق اهواز
دسته بندی مطالب
زير سايت ها
زير سايت خبري
مديريت مصرف
شوراي بانوان و خانواده
معرفي
اخبار
بخشنامه ها
قانون كاهش ساعات كاري بانوان داراي شرايط خاص
سلامت
گزارش عملكرد
ارتباط با ما
مديريت مصرف
نظام پيشنهادات
سامانه جامع نظام پیشنهادات
ارتباط با ما
پيمانكاران
سامانه تأمين كنندگان و پيمانكاران(جديد)
مشخصات لباس کار پیمانکاران اجرایی
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده
وندور موقت پیمانکاران صلاحیت دار- بازنگری 19
.وندور موقت پیمانکاران حقوقی-بازنگری 19
پدافند غيرعامل
دفترپدافندغيرعامل وزارت نيرو
پدافندغيرعامل چيست
شرح وظايف
اخبار پدافند غيرعامل
دسترسی سریع
ستاد خبري حراست
آدرس دفاتر پيشخوان طرف قرارداد
ليست فروشندگان و تأمين كنندگان مجاز
پايگاه بسيج توزيع برق اهواز
اپليکيشن خدمات غيرحضوري برق ايران
راهبرد مشارکت شرکت توزیع نیروی برق اهواز
شرکت توزیع نیروی برق اهواز با استعانت از الطاف بیکران الهی و سرلوحه قراردادن سیساستهای کلی نظام اداری کشور و با بهرهگیری از تخصصهای مختلف منابع انسانی و با بهرهبرداری از تأسیسات در حوزه تحث پوشش قادر است در چارچوب سیاستهای وزارت نیرو به مشترکین و متقاضیان خدمات برق ارائه نماید.کلیه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق اهواز بر این باورند که رسالت خدمت به مردم والاترین افتخار بوده و با اعتقاد بر اینکه پیامبر اسلام(ص) الگوی انسان کامل بوده گفتار، اخلاق و کردار ایشان را مبنا و معیار خود قرار میدهند.در این راستا به منظور جلب مشارکتهای مردمی، شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اهواز برخود لازم میداند نظرات، پیشنهادات و انتقادات با تکیه بر این اصل از طرق مختلف اقدام به جمعآوری نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات نموده که در ادامه به معرفی آنان جهت سهولت دسترسی شما مخاطبان گرامی خواهیم پرداخت.
روشهای ارائه نظرات مردم به شرح ذیل میباشد:
1-نظر سنجی دستی
به منظور رفاه حال مشترکین گرامی این شرکت برای آن دسته از مخاطبان که بنا به هر دلیلی امکان استفاده از خدمات برخط و یا پیام رسان را ندارند، نظر سنجی دستی در داخل امورها پیشبینی نموده است تا مردم بتوانند به راحتی نظرات، پیشنهادات و یا انتقادات خود را با شرکت در میان بگذارند.
2-نظر سنجی میز خدمت
در صورتی که مشترکین بخواهند در خصوص کلیه خدمات الکترونیکی ارائه شده در میز خدمت الکترونیک نظرات خود را ارائه نمایند میتوانند از طریق این لینک اقدام نمایند.
3- نظر سنجی مشترکین
در صورتی که مشترکین بخواهند در خصوص کلیه خدمات شرکت(اتفاقات، روشنایی، کیفیت برق و ...) نظرات خود را ارائه نمایند می توانند از طریق لینک اقدام نمایند.
4-ارتباط با ما
در صورتی که مشترکین بخواهند نظرات و درخواستهای خود را مستقیماً به مدیرعامل شرکت، معاونین، مدیر روابط عمومی و ... اعلام فرمایند میتوانند از طریق این لینک اقدام فرمایند.
5-ثبت شکایات
در صورت اعلام نظرات و درخواستهای خود به هر یک از واحدهای شرکت و عدم پیگیری آن توسط دفاتر ذیربط در حوزههای خدمات مشترکین(درخواست کنتور، تغییر نام قبض و ...)، بهرهبرداری( خاموشی معبر، نوسان ولتاز و ...) و طرح و برنامه(جابجایی تأسیسات، نصب پایه روشنایی و ...) و سایر حوزهها(طرح تکریم ارباب رجوع و ...)، با تکمیل فرم شکایات موضوع از طریق سامانه جامع شکایات و بازرسی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
6-سامانه نظام پیشنهادها
چنانچه کارکنان، مراجعه کنندگان به شرکت بخواهند نظرات خود را در خصوص کلیه زمینه ها ثبت نمایند می توانند از طریق این سامانه اقدام فرمایند.
راهبرد مشارکت شرکت توانیربه آدرس
https://www.tavanir.org.ir/pdf/rahbord.pdf
نظر سنجی میز خدمت
جهت مشاهده کلیک کنید
نظرسنجی مشترکین
جهت مشاهده کلیک کنید
ارتباط با ما
جهت مشاهده کلیک کنید
سامانه جامع بازرسی و شکایات
جهت مشاهده کلیک کنید
سامانه نظام پیشنهادها
جهت مشاهده کلیک کنید
جهت دانلود فایل راهبرد مشارکت کلیک کنید.
تاریخ به روز رسانی:
1399/02/24
تعداد بازدید:
402
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات کاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به
شرکت توزیع نیروی برق اهواز
می باشد.
راهنمای قرائت کنتورهای دیجیتالی، هوشمند و آنالوگ
آدرس و شماره تماس دفاتر پيشخوان طرف قرارداد
راهنماي خدمات مشتركين
گالري عكس
خط مشي
ساختار سازماني (تصوير)
تاريخچه وحوزه فعاليت شركت
اهداف شركت
شرح وظايف سازمان
آدرس ما در شبكه هاي اجتماعي داخلي
ارتباط با مديرعامل
آدرس و اطلاعات تماس ساختمان ستاد
آدرس و شماره تماس امور و شهرستان ها
مشاهده آدرس روي نقشه
اطلاعات تماس مسئول سايت
ارتباط با روابط عمومي
تماس با مديران ارشد
پرسش هاي متداول
ضوابط بخشودگي هاي انرژي و انشعاب
آيين نامه تكميلي تعرفه هاي برق
ضوابط فروش انرژي و انشعاب
معرفي بازار برق
نيروگاه توليد پراكنده(گازسوز)
نيروگاه توليد پراكنده(تجديدپذير)
طرح مولدهاي خود تأمين
بورس انرژي
دوره هاي برگزار شده
دستورالعمل پرداخت پاداش تحصيلي
دستورالعمل كارآموزي
معرفي دفتر آموزش
دستورالعمل پاداش تحصيلي نيروهاي قراردادي
Powered by
Dorsa
Portal