شرکت توزیع نیروی برق اهواز
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
P_13031466108
عنوان خدمت:
آزمایش و تعویض کنتور مشترکین
Testing and Replacing Electricity Meters
:Title
شرح خدمت:
در این خدمت، مشترکین برای آزمایش یا تعویض کنتور درخواست خود را ثبت می نمایند.
According to this service, customers can request for testing their electricity meters and in case of failure, the meter will be replaced.
:Translation
لینک دریافت خدمت
 
متوسط زمان ارائه خدمت واحد پاسخگو شماره تماس واحد پاسخگو
7 روز کاری
معاونت مشترکین - دفتر لوازم اندازه گیری
1521
 
مدارک لازم نحوه ارائه خدمت مستندات خدمت
شناسه قبض محل مصرف
 الکترونیکی
 
 
 
فرآیند خدمت

 
سوالات متداول (FAQ)
سوال 1- 1- چگونه می توان درخواست تست و تعویض کنتور را ثبت نمود؟
جواب 1-
- از طریق اپلیکیشن برق من
- مراجعه به دفاتر پیشخوان
سوال 2-مدارک مورد نیاز جهت تعویض کنتور کدام است ؟
جواب 2-
- تکمیل فرم درخواست
- ارائه آخرین صورتحساب پرداخت شده
سوال 3- می خواهم از صحت و سلامت کنتور اطمینان حاصل کنم چه کار انجام دهم؟
جواب 3- از طریق اپلیکیشن برق من در بخش خدمات مشترکین گزینه آزمایش کنتور، شناسه قبض خود را ثبت نمایند.
سوال 4- در صورت مشاهده دستکاری کنتور چطور می توان به شرکت توزیع برق اطلاع داد؟
جواب 4- باتوجه به اینکه کلیه هزینه ها و خسارات ناشی از دستکاری در لوازم اندازه گیری از مشترک دریافت می گردد و در صورت لزوم تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد، در صورت مشاهدۀ چنین مواردی لطفا با واحد بازرسی شرکت توزیع نیروی برق تماس بگیرید.
سوال 5- در چه صورت می توان تقاضای تعویض کنتور داد؟
جواب 5- در صورت معیوب شدن کنتور و تأیید عدم عملکرد صحیح کنتور توسط شرکت توزیع نیروی برق
Date: 1401/03/29
View: 2084
Powered by DorsaPortal