راهبرد مشارکت شرکت توزیع نیروی برق اهواز |
شرکت توزیع نیروی برق اهواز با استعانت از الطاف بیکران الهی و سرلوحه قراردادن سیساستهای کلی نظام اداری کشور و با بهرهگیری از تخصصهای مختلف منابع انسانی و با بهرهبرداری از تأسیسات در حوزه تحث پوشش قادر است در چارچوب سیاستهای وزارت نیرو به مشترکین و متقاضیان خدمات برق ارائه نماید.کلیه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق اهواز بر این باورند که رسالت خدمت به مردم والاترین افتخار بوده و با اعتقاد بر اینکه پیامبر اسلام(ص) الگوی انسان کامل بوده گفتار، اخلاق و کردار ایشان را مبنا و معیار خود قرار میدهند.در این راستا به منظور جلب مشارکتهای مردمی، شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اهواز برخود لازم میداند نظرات، پیشنهادات و انتقادات با تکیه بر این اصل از طرق مختلف اقدام به جمعآوری نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات نموده که در ادامه به معرفی آنان جهت سهولت دسترسی شما مخاطبان گرامی خواهیم پرداخت.
روشهای ارائه نظرات مردم به شرح ذیل میباشد:
1-نظر سنجی دستی
به منظور رفاه حال مشترکین گرامی این شرکت برای آن دسته از مخاطبان که بنا به هر دلیلی امکان استفاده از خدمات برخط و یا پیام رسان را ندارند، نظر سنجی دستی در داخل امورها پیشبینی نموده است تا مردم بتوانند به راحتی نظرات، پیشنهادات و یا انتقادات خود را با شرکت در میان بگذارند.
2-نظر سنجی میز خدمت
در صورتی که مشترکین بخواهند در خصوص کلیه خدمات الکترونیکی ارائه شده در میز خدمت الکترونیک نظرات خود را ارائه نمایند میتوانند از طریق این لینک اقدام نمایند.
3- نظر سنجی مشترکین
در صورتی که مشترکین بخواهند در خصوص کلیه خدمات شرکت(اتفاقات، روشنایی، کیفیت برق و ...) نظرات خود را ارائه نمایند می توانند از طریق لینک اقدام نمایند.
4-ارتباط با ما
در صورتی که مشترکین بخواهند نظرات و درخواستهای خود را مستقیماً به مدیرعامل شرکت، معاونین، مدیر روابط عمومی و ... اعلام فرمایند میتوانند از طریق این لینک اقدام فرمایند.
5-ثبت شکایات
در صورت اعلام نظرات و درخواستهای خود به هر یک از واحدهای شرکت و عدم پیگیری آن توسط دفاتر ذیربط در حوزههای خدمات مشترکین(درخواست کنتور، تغییر نام قبض و ...)، بهرهبرداری( خاموشی معبر، نوسان ولتاز و ...) و طرح و برنامه(جابجایی تأسیسات، نصب پایه روشنایی و ...) و سایر حوزهها(طرح تکریم ارباب رجوع و ...)، با تکمیل فرم شکایات موضوع از طریق سامانه جامع شکایات و بازرسی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
6-سامانه نظام پیشنهادها
چنانچه کارکنان، مراجعه کنندگان به شرکت بخواهند نظرات خود را در خصوص کلیه زمینه ها ثبت نمایند می توانند از طریق این سامانه اقدام فرمایند.
جهت دانلود فایل راهبرد مشارکت کلیک کنید. |
Date: | 1399/02/24 |
View: | 994 |